Gelinlere Takılır ! Attached to the bride!


     Geçtiğimiz hafta bir kuş daha uçtu yuvadan. Çok sevdiğimiz, çok yakınımızın kızıydı. Bilmiyorum tam anlamıyla böylemi denir? Uçup konduğu yer kendi yuvası kendisi ile aile olunacak yeni evi idi, her genç kızın hayali gibi... Belki kısa bir hüzün kapladı içimizi düğün bitip ayrılık anı geldiğinde, bir şeyler düğümlendi boğazımızda her ayrılık anı gibi. Uzakta duran Babasını gördüm. Kendini çok zor olan elveda sahnesine hazırlamaya çalışan, Annesini, Kardeşlerini ve herkesi off duygusala bağladım.



 Kübada

   Merak etmeyin hanımefendi şu anda çok mutlu sevdiği adamla Küba da balayında. Her gün bana rapor geçiyor. Yaptıkları şeyleri , gezdiği yerleri anlatıyor ve bol, bol resim paylaşıyor. Normalde ben bunlardan bahsetmeyecektim. Hanım efendiye düğün hediyesi olarak ne yaptığımı paylaşacaktım sizinle ama bu kız gerçekten şanslı iki, üç seferdir yazılarıma konuk oluyor. Şeytan tüyümü var ne !


Ne Takalım ?

    Düğün yaklaştıkça evde eşimle hep aynı muhabbet olur. Ne takalım diyerek günlerce sürebilir. Konu yakın olunca daha çok irdeliyoruz bu durumu. Sonunda Yasemin (eşim) inci yaparmısın dedi ? Bende her zaman gelinlere inciyi çok yakıştırırım. Hatta her kadının bir incisi olsun derim. Inci kadına değer verir.  Yukarı taşır. Kısacası Geline inci takılır. 









Model Seçme
 Atölye ye geldiğimde model konusunda çok geniş bir koleksiyonumuzun olduğunu zorlanacağımı biliyordum. Kataloğu aldım dakikalar sonunda bu inci Klips inde karar kıldım. Unutmadan geçmeyeyim "Ayşegül Acar Gold" olarak Türkiye'de ki inci modasına seneler öncesinden yön veren tek firmaydık...

     Gelin kızın modern, her şeye evet demeyeceğini bilmeme rağmen klipsi yeşil, beyaz olarak tercih ettim. Koyuldum üretmeye, her şeyi ile kendim ilgilendim. Özellikle boyuna takılacağı için kilit kısmı çok önemlidir. Kilidini çelik kapı kilidi gibi yaptım asla düşmez. Klipsimiz dökümü, tesviyesi kaynağı derken toplanmaya başlamıştı bile. Cilasını yılların ustası Selim arkadaşım layıkı veçhile yaptı. Mıhlamasını Yunus usta yaptı. Artık sıra ürün makyajı ve inci takmaya gelmişti.








İnci Kültürü

  Taş diplerine beyaz rodaj uygulaması yaptık ve yeşil, beyaz bir görünüm elde ettik. İnciyi kendi stoğumuzun en parlak ve değerli olanlarından seçtim ama maalesef ülkemizde inci kültürü yok. Her inci pazardaki satılan ucuz inci muamelesi görüyor. Halbuki inci göreceli birşeydir aynı boyda iki sıra inci arasında dünya kadar fiyat farkı olabilir tabii ki anlamak gereklidir. İnci konusunda uzman arkadaşım Döne inci dizme işini tamamladıktan sonra, hediyemiz hazır hale geldi.






 Daha sonra öğrendiğim kadarıyla gelin kız inci sevmiyormuş. Bundan sonra severek takacağından en ufak bir  kuşkum yok. 
  Eflatun:  ile ilk defa yazarken siyah haricinde bir renk kullandım. Hiçte fena olmadı belki biraz daha renkli bakmak lazım hayata,  sayfa gelin kızın davetiyeleri gibi olsun istedim. Buradan ona şaka yaptığımı onu asla unutmayacağımızı söylemek istiyorum. Ömür boyu mutlu ol......
     Sevgilerimle.........


  •  usd-ons -    1345,10
  •  altın       -   127,10 tl
  •  usd-kg   -   43030,00
  •  euro-kg -    38190,00
  • usd-tl      -      2,9410
  • euro-tl    -      3,3210

Comments

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise