Peridot'u Seviyorum '' I love Peridot ''


PERIDOT RING WİTH DIAMOND
   Merhaba, Neden bilmiyorum ama  'Peridot'u seviyorum'  birçoğunuzun ne diyor bu adam dediğini duyar gibiyim.Merak etmeyin hemen açıklıyorum. Sizde inkar etmeyin lütfen. Kadınların %99u gördüğü her yeşil taşa zümrüt der; bende size durumun böyle olmadığını karıştırılabilecek birçok doğal taş olduğunu ve bunlar hakkında bilgilerimi sizinle paylaşıyorum. Mücevher taşı kurslarına gittiğim dönemde birçok doğal taşla karşılaştım ve bu taşlarla tanıştırıldım.Peridot 6,5-7 arasında bir  sertlikte Mücevher taşıdır.Olivin mineraralinin bir çeşididir ve Zebercet olarak'ta bilinir.
Peridot
  Doğal taş satanlar ise pozitif düşüncede etkili, mutluluk veren, kendine güveni arttıran, stres azaltıcı ve depresyon üzerinde olumlu etkileri olduğunu neşe verdiğini söylüyorlar; işin bu kısmını bilmesem'de denemekte fayda var derim.(tık tık)
    Peridot'un makbul olanı, Altınımsı yeşil ve koyu yeşil renkte olanlarıdır.Olivin çok rastlanan bir mineral olsa da, değerli taş olarak kullanılabilecek peridot az bulunur.Hangi taşlarla karıştırabilirsiniz aşağıdaki birbirine benzeyen doğal taş gurubuna gözatabilirsiniz.
    Zümrüt, Turmalin, Sipinel, Diyopsit, Safir, Kuvars, Krizoberil, Flüorit

Peridot pendant with diamond
 Genelde peridot taşının özelliklerinden bahsettim; Fakat bitmiş üründeki asaletini anlatamam gerçekten pırlantayla bezenmiş güzel bir peridot yüzük veya kolye ucu sizi çok elit gösterebilir.Tavsiyem evli bayanlarda
sırataş alyanslarının önünde kullanmaları çok şık duracaktır.Genç kızlarda ise üzerinde başka bir takı olmaksızın yalnızca sağında ve solunda küçük beyaz taş ve orada peridot onları daha elit ve şık yapacaktır.



peridot pendant
modern
 Kolye uçları ise uygun kıyafetlerle kombin edildikten sonra sizi harika gösterecektir. Umarım sizin için faydalı bir takı yazısı olmuştur. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere saygılarımla...................




DMCA.com Protection Status

Comments

  1. Cok guzel, yeterli ve nefis gorselli bir paylasim olmus. Artik ustad oldunuz, saygilarimla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim. Mukaddes hanım çok naziksiniz.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise