Nasıl model yapıyorum ? How am I doing model ?




   Merhaba, Bayram bitti. Uzunca bir aradan sonra tekrar yazıyorum. Ramazan ayı sektör olarak oldukça durgun bir aydı. Hareketli olsa ne yapardık onuda bilemiyorum. Allah dağına göre kar verir derler ya ! Yaklaşık iki haftalık bir tatilden sonra şimdi çalışma zamanı.



  İşlerin sakin seyrettiği Ramazan ayında aklımda olan bir kaç Pres kalıp yaptırdım. Ama gelin görün ki hala ne yapacağımı nasıl takıya dönüştüreceğimi  bilemiyorum. Yazılarımda sıkça bahsediyorum ilk doğum sancılı olur diye, model üretmekte öyle aklınızda canlandırdığınızda harika modeller uçuşur kafanızda fakat pratiğe döktüğünüz de ya alakasız şeyler çıkar, yada cazip olmayan modeller böyle olmasın diye çok uğraşıyorum. Üzerine birde biriken siparişler eklendiğinde, ikisi bir arada nasıl olacak bende merak ediyorum açıkçası. Ben de yaşadığım bu kaosu sizinle paylaşmak istedim.

                                 
                             
                                   


Çok Yönlü Kalıp

   Yapmak istediklerimi açıklayacak olursam, flexible olarak kullanabileceğim, iç içe geçebilen  üç boy kalıp yaptırdım. Bu pres kalıpları üçünü bir arada, yada tek tek kullanıp modern takılar yapmak istiyorum. Farkındaysanız istiyorum dedim daha bir şey yapmış değilim ama ciddi planlarım ve çalışmalarım var. Sırası gelip bittiğinde seve, seve sizi de haberdar edeceğim. Tabii ki takip ederseniz.



  Çalışmalarımın ikinci kısmı ise, çok sevdiğim çiçek motifleri kullanarak daha önce sahip olduğumuz pres kalıplarımızı canlandırmak, aktif etmek daha doğrusu farklı model olgusu yaşatmak. Üstte paylaştığım çizimler umarım gözünüzde canlandırmanıza sebep olmuştur. Her ne kadar isteğim çiçek motifleri hayal ettiğim kadar boyutlu çıkmasa da güzel olacaklarını düşünüyorum.










   Şimdilik bu kadar. Müsadenizle yukarıda anlattıklarımı hayata geçirmeye gidiyorum. Bizi bekleyen çok iş var. En kısa sürede tekrar burada olmaya çalışacağım. Sizi de bekliyorum sevgilerimle.....
                                   
                        Yorumlarınız için Teşekkür ederim.
                        Thank you for your comments.

Comments

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise