Tria



  Bir önceki yazımda "flexible" yazı başlığımdı. Yeni modelimin adını ise" tria "koydum. Geçen yazımda yaptığımız kalıbı birden fazla şekilde kullanacağımı, yeni modelleri sırası geldikçe sizinle paylaşacağımı yazmıştım. Tria latince de 3 sayısını  ifade eder. Sevginin dünü, bugünü, yarını da diyebiliriz. Tria aynı zamanda sonsuz aşkı temsil eder. Sevginin dünü,  bugünü ve yarını anlamını da taşır. Modeli tasarlar ken bunları düşündüm dersem, yalan olur. Modelin çatısını kurarken, üçlü ve farklı bir dizim şekli şekli yapmak istiyordum. Genelde dizilim küçük ten büyüğe doğru olur. Ben bunun tam tersinin daha estetik duracağını düşündüm ve bu şekilde dizerek, uyguladım.


Tria içine Kompozisyon

 Tria büyük ten küçüğü dizim şekliyle oluştuktan sonra, pres parçaların içini uygun bir şekilde doldurmaya geldi sıra. Bir kompozisyon gerekli olduğunu hissettim ve 
daha öncede kullandığım dalga şeklindeki parçayı kullanarak iç kısmı doldurmaya başladım. Neden bilinmez fakat bu taşlı parçayı çok seviyorum. Taşlı parçayı bir önceki modelde de kullandiğım için yanlızca bu parçayı kullanamazdım. Denizde dalga varsa, kıyıda da ağaç, çiçek vardır düşüncesiyle, elimizde olan, 5-6 sene önce yaptırdığımız çiçek ve yapraktan oluşan, Döküm objelerle geri kalan boşluklara takviye yaptım. Beykan arkadasımız kulakları çınlasın çok yetenekli bir heykel sanatçısıdır. Mum üzerinde el becerisiyle cok güzel  eserler icra eder. Döküm parçaların kalıplarını seneler önce Beykan arkadaşım, başka bir modelimiz için icra etmişti.




Aslına bakılırsa tria modelinden önce yeni model olarak başka bir diziliş uyguladım. Fakat pres parçaların içi boşken elde ettiğim görüntüyü içine döküm parça koyduktan sonra, ağırlık noktasında sapma oldu ve görüntü istediğim gibi olmayınca  vazgeçtim.




 Yeni modelimiz ağır olmasın düşüncesiyle, küpe ve yuzuk boylarını küçük boydan tercih ettim. Bilekliğini ise küçük parçayı, orta parçanın içine yerleştirmek suretiyle elde ettim. Zincir olarak son aylarda bir çok ürünümüzde tercih ettiğimiz, ilgi  gören sepet olarak tabir edilen zinciri uyguladım.


Farklı tasarım ve öz güven 

 Yukarıda kolyenin dizim şeklinden bahsetmiştim. Farklı, sıra dışı tasarımlar kadınlarda özgüven patlaması yapar. Kendilerini daha güçlü, daha feminen ( kadınsı ) olarak hissederler ve etrafına bunu kabul ettirirler. Bu kolye deki diziliş birazda bunu ifade ediyor.






 Bakalım birdahaki sefere nasıl bir model oluşacak aynı parçalar kullanılarak. Severek okuyacağınızı umuyorum. Sevgiyle kalın. 


Yeni yazıları takip edip, RSS Besleme İle Okuyun
DMCA.com Protection Status

Comments

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise