Yılbaşı Mektubu '' Christmas Letter ''



  Bir yılı daha geride bırakıyoruz, 2015 de diğer yıllar gibi, her başlanılmış gibi bitiyor işte. İçimizde yaşanmış mutluluklar, acı veren vedalar ile geride kalıyor. İçinde iken değerini bilemediğimiz  yaşadıklarımız  yada geriye dönüp üzülecek şeyler bulduğumuz geçmiş, aslında bir dostumun yazdığı gibi, '' içinde bulunduğumuz duruma dışarıdan bakmayı başarabildiğimizde; zorluklarıyla beraber güzelliklerini de görme şansını yakalamış oluruz''. Ne kadar doğru bir söz öyle değil mi? Hayatımız neden hep istemeye yönelik, neden elimizdekiler hiç bir zaman yetmez ! Şöyle etrafımıza baktığımızda İstanbul un bile yetmediğini görmüyor muyuz ? hala yıkacak bina, yapacak yerler bulmuyor muyuz? Yaşlı ama düşünce olarak bizden çok genç olan Jose Mujica nın dediği gibi, ''Asıl fakirler sürekli yaşamdan talepleri olan ve elde ettikleriyle yetinmeyen insanlardır''. Asıl özgürlük yaşamak için kazandığın zamandır.





Kendime Not

 Dün gibi hatırlıyorum, geçen sene bu blogda yazdığım Mutlu Yıllar başlıklı yazımı ve aynı cümlelerle söz veriyorum kendime. Daha basit şeylerle Mutlu olmayı öğreneceğim. Hatta fazlada ciddiye almayacağım Hayatı. Daha fazla kişiyi mutlu edeceğim. Birazda mücadele edeceğim güzel olsun diye her şey. Anlayacağınız daha güzel bakacağım etrafıma. Beni üzen bir şeyler varsa geçmişte kalan zorda olsa düşünmeyeceğim ve mutlu olmak için seveceğim ve Üretmeye devam edeceğim.




Teşekkür ( Thank you )

  
 İşten geç geldiğimde hala beni merak eden Anneme, Babama, Hayat arkadaşım Yasemine, oğluma, kız kardeşlerime,  yeğenlerime benim dert ortağım Lucky'e, arkadaşlarıma, akrabalarıma ve özellikle beni ailelerinden fazla gören ve her ne kadar çekilmez olsam da kader birliği yapan iş arkadaşlarıma
blog okuyanlarıma, benimle hayata dair herhangi bir şey paylaşanlara sonsuz Teşekkür ederim Mutlu Yıllar iyiki varsınız. Sizi seviyorum........



   Mutlu Yıllar
Happy new year

DMCA.com Protection Status

Comments

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise